3 stycznia 2010

Pierwsza komunia, drugie śniadanie, trzecia rzeczpospolita - CZWARTY ODCINEK !

Witajcie w lepszych czasach - no przynajmniej życzę Wam, żeby takie były. A na dobrą (?) wróżbę składam na Wasze uszy pierwszy odcinek w tym roku, życząc miłego słuchania i kolorowych koszmarów. Dziś w tonacji sf z lekką nutką krajowości.

POBIERZ - Odcinek Czwarty - Bronisław Kijewski - Moje Oczy (ok 25 minut)       /       POBIERZ - Muzyka do odcinka

Mrocznego Rocku 2010 !

p.s. w tytule parafraza tytułu albumu grupy Big Cyc - wolałem wcześniejsze, ale jakoś tak pasowało. :)

5 komentarzy:

  1. Hmm co tu powiedzieć, znowu lać miodem? ;) już chyba podaruję mówienie że świetny odcinek.

    Jakość "radiowa" jest słyszalna ale powiem szczeże że dla mojego niewprawionego ucha nie robi większej różnicy.

    To opowiadanie gdybym pewnie odstał je w łapki do czytania nie zrobiło by pewnie na mnie żadnego wrażenia. Natomiast w wersji audio przy tak dobrej i intrgującej zmysły muzycę nabiera drugiej głębi i naprawdę zmusza do myślenia, pomijam fakt iż bardzo lubię taki styl muzyczny lecz prawie wogóle go nie znam. Naprawdę utwór jest świetny i nieomieszkam go użyc na najbliższej sesji Klanarchii, będzie mi genialnie pasował do motywu Astat i Technet, (mała reklama :P, nie ja to pisałem ale jest bardzo fajne) http://klanarchia.pl/index.php?id=80
    Powinieneś się zgłosić do twórcy motywu i mu pokazać tą muzę, albo może do twórcy systemu? Bo umiesz tworzyć zwalająca z nóg muzykę która pasuje pod klimat tego RPG wyśmienicie. Już 2 utwory się sprawdziły ;)

    Druga sprawa prosimy o więcej reklamy ;) żal serce kraje że tej strony dziennie nie odwiedzają tysiące ludzików ;)

    Co do samego opowiadania to powiem szczerzę że w dzisiejszej dobie infromatyzacji napewno takie zdarzenie zniszczyło by towarzyskie życie człowieka, ale czy cywilizacje? W której wszystko zaczyna działać bezosobowo. Bezosobowe banki, bezosobowe zakupy w internecie, bezosobowe projekty w pracy itd. Takiej jednostce starczyła by praca w internecie i dobry avatar w WoWie ;)

    Co ty o tym sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba rzeczywiście dziś nie trzeba na nikogo patrzeć by móc normalnie żyć :) wszystko można robić zdalnie, o czym świadczy ta strona :D, tylko pytanie czy to dobrze, czy nie... - Błarz

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że nie jest to najlepszy trend. Fajnie było by posłuchać takiego 3 oko na żywo. Żyją jeszcze jakieś takie kółka książkowe?

    Na szczęście jeszcze rozwijają się formy "osobowej" rozrywki. Jak na przykład planszówki i karcianki, a może tylko mi się wydaje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobra realizacja. Odnośnie posłowia - ja uświadomiłem sobie, że facet ten przez cały czas zachowywał się racjonalnie, nie tracił głowy. Dobrze to oddałeś odgrywając go. Trzymam kciuki za kolejne opowiadania Kijewskiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Różnica pomiędzy nagraniem radiowym i domowym w ogóle nie rzuciła mi się w oczy... znaczy się uszy ;) Inna sprawa, że nazywano mnie kiedyś głuchym chomikiem. Może to dlatego.

    Podoba mi się opowiadanie, które wybrałeś. Przez cały czas zastanawiałem się, co się dzieje z bohaterem. Jak zwykle wydaje mi się ono też za krótkie, urwane gdy akcja dobrze się zawiązała.

    Lubię Twoje posłowie. Miło posłuchać taką analizę i przemyślenia na temat tego co cię właśnie przesłuchało. To pobudza myślenie i ożywia opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń

sprawdź komentarz