27 kwietnia 2011

Wiosna przyszła, a wraz z nią dwudziesty odcinek!!!

Nareszcie,
mimo trudnych batalii ze sprzętem, który choć nowy dalej nie chce współpracować, jest z nami dwudziesty odcinek Trzeciego Oka - tym razem na warsztacie klasyka klasyki - czyli H.P. Lovecraft. Wybrałem jedno z tych opowiadań, które oddają charakterystyczny styl tego pisarza. Muzyka tym razem powstała na najnowszej zabawce, z której cieszę się ogromnie, mimo tego, że spowodowała kataklizm w domowym budżecie. Ale warto było (i będzie, bo z pewnością więcej odcinków dostanie od niej dźwięki). Miłego słuchania i kolorowych koszmarów!!!

POBIERZ - Howard Phillips Lovecraft - Ogar (około 35 minut)

POBIERZ - Muzyka do odcinka

Przy tej okazji strasznie dziękuję Wam Wszystkim, którzy zaglądacie na tę stronę, słuchacie i co jakiś czas się odzywacie :). Dzięki temu mamy już dwadzieścia spotkań za sobą i będą następne.

6 komentarzy:

  1. Szkoda ,ze nie rozumiesz mnie
    Ale spróbuje to wyjaśnić .Wyobraź sobie
    Jesteś kierowca jeżdżącym po europie i w domu jesteś raz na trzy cztery tyg.
    Masz iPhone i spodobały się tobie te podcasty
    Chciałbyś pobierać sobie te odcinki aktualnie jak się okazują
    Ale nie możesz bo autor tego podcastu nie zarejestrował go w iTunes i tam go nie ma \
    A jest dużo podcastów tylko nie jego
    tak ze dopiero za trzy tygodni będziesz mógł sprawdzić czy coś opublikował
    Szkoda
    w Europie jest dożo parkingów i serwisów autogrili itd gdzie można przez port WiFi i pobrać dane podcasty i dalej w drogę i słuchać sobie je później gdzieś w głuszy gdzie nawet nie ma 3G
    iTunes rożni się od tego w komputerze i nie można dodać podcastu tak łatwo jak w komputerze
    pozdrawiam i czekam
    Jest jeszcze jeden który czyta horrory Tchnienie grozy czyli konkurencja
    Czekam na następne
    Wiadomość napisana przez Iluminaci w dniu 28 Apr 2011, o godz. 12:08:

    OdpowiedzUsuń
  2. Audycja Trzecie Oko z nikim nie konkuruje :) - Tchnienie Grozy ma swoją markę, swoich słuchaczy i bardzo się cieszę, że jest :).

    Audycja Trzecie Oko jest projektem niekomercyjnym, nastawionym tylko i wyłącznie na hobbystyczne prezentowanie muzyki i literatury.

    Brak Audycji na iTunes nie jest wynikiem złej woli, tylko faktu, że poza nią mam wiele innych obowiązków i zwyczajnie nie miałem czasu jej tam rejestrować.

    Może mógłbyś mi z tym pomóc? Wtedy będzie na iTunes ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovecraft trafił do Trzeciego Oka (jako odcinek), And I approve this message!

    Czekam na więcej!

    Set

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepyszny klimat ma dzisiejsze opowiadanie. Mmmm...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie to wyszlo. Ogar nalezy do tych opowiadan Lovecrafta, ktore w wersji czytanej tete-a-tete z ksiazka wypadaja komicznie. A tu, prosze kierownika, cud, miod i groza!

    OdpowiedzUsuń
  6. :) Szedłem do autobusu... a mieszkam na wsi, chciałem sobie skrócić drogę, pomyślałem, że przejdę przez łąkę. Ciemno, mgła, a łąka mokra. Włączyłem sobie audycję w komórce... nie przestraszyłem się wyjącego ogara, ale pomyślałem... jak On śmie na mnie wyć... bezczelny... Ufff... Pozdrawiam. Wyśmienicie

    OdpowiedzUsuń

sprawdź komentarz