31 października 2011

Drugie urodziny - Wesołego Halloween !!

Z okazji drugich urodzin Trzeciego Oka wszystkiego najstraszniejszego Kochani!!

A w ramach prezentu nowiutki odcinek - zapowiadane opowiadanie "Noc w Tallinie" autorstwa mojego brata. Już są kolejne Wasze teksty w kolejce - zaglądajcie tu i wypatrujcie ich!

POBIERZ - Szymon Grygiel - Noc w Tallinie (ok 20 minut)
POBIERZ - Muzyka z odcinka - "Bałtycki Jazz"

Dziękuję Wam z całego serca za te dwa lata. Wiele się nauczyłem, mam nadzieję, nauczycie mnie więcej.
Kolorowych koszmarów!

1 komentarz:

  1. Bardzo Ci dziękuję Błarzu za ocalenie od zapomnienia mojego opowiadania.

    Dla mnie ma ono jeszcze jedną wartość dodaną. Jego treścią jest delegacja. Kilka lat temu, gdy pisałem ten tekst, nie przewidywałem, że stanie się ona ważnym elementem mego życia. Dziś wysłuchałem tej opowieści będąc właśnie na delegacji, mając nieco dobrej whisky w żyłach (na szczęście siedząc bezpiecznie, za biurkiem w hotelu). Tym przyjemniejsza była to lektura.

    Jeszcze raz dzięki i sto lat dla Trzeciego Oka - to wspaniały projekt, na którego kolejne odsłony czekam z niecierpliwością. Tak trzymać! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

sprawdź komentarz