5 marca 2010

Elektroniczny Kafka.

Witajcie na wiosnę, co prawda za oknem jej na razie nie widać, ale w sercu maj - tak więc na Wasze uszy nowy odcinek, tym razem historia o opresyjnej pułapce systemu, którą człowiek sam na siebie zastawił.

 POBIERZ - Bronisław Kijewski - System (ok 33 min)          -           POBIERZ - Muzyka do odcinka

I tutaj przy okazji wiosennych roztopów mam do Was, kochani słuchacze ogromną prośbę - jeśli tam jesteście - piszcie! Potrzebuję od Was informacji zwrotnej, żeby wiedzieć co można poprawić, jak podobały Wam się odcinki, które lepsze, które gorsze. To mi naprawdę bardzo się przyda przy tworzeniu kolejnych. Może jakieś rekomendacje - tekstowe lub muzyczne?

W lutym zrobiłem tylko jeden odcinek, niestety nie dałem rady, ale w marcu z pewnością będą dwa. A tuż po weekendzie - na stronie kolejny link do filmu, wpadajcie i sprawdzajcie. Tymczasem ściskam do utraty ostatniego tchnienia, strrrasznie pozdrawiam i jak zawsze życzę kolorowych koszmarów!

3 komentarze:

  1. Swietne opowiadanie! Bardzo fajnie wyszlo dodawanie efektow glosowych i dzwiekowych (ALERT! ALERT!). Ja mysle ze to jest kierunek, ktory powinienes obierac- nie koniecznie horrory, tylko to co w anglosaskiej kulturze nosi miano "weird tales". Keep up the good work babe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie poradziłeś sobie z tym bardzo ciekawym opowiadaniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się to opowiadanie. Stworzono ciekawy świat, a historia opowiedziana została do końca.

    Historie o duchach, strzygach i innych potworach potrafią przerażać, ale w gruncie rzeczy nie są tak straszne, bo wiadomo, że takie stwory nie istnieją. Gorzej jest w przypadku opisanego świata pełnego zasad i regulaminów strzeżonych przez potężny system robocio urzędniczy. Myśl o tym, że coś takiego może kiedyś powstać wydaje mi się realna i to budzi głęboki niepokój.

    Zacząłeś skracać Twoje komentarze do treści opowiadań. Apeluję wypowiadanie większej ilości przemyśleń, miło się ich słucha :D

    OdpowiedzUsuń

sprawdź komentarz