4 lutego 2013

"I hate everything" - mój solowy album

Tym razem chcę Was zabrać w nietypową podróż.

Właśnie ukazała się moja pierwsza solowa płyta, concept-album pod tytułem "I hate everything". To muzyczna opowieść o fenomenie strzelanin w szkołach. Ze zjawiskiem tym mamy do czynienia od lat i przez lata też powstawał ten album. Impulsem do jego powstania była przede wszystkim tragedia w Columbine High w 1999 roku.



Prace nad albumem trwały pięć lat, w tym czasie czytałem policyjne raporty, oglądałem materiały filmowe (zarówno te dokumentalne jak i pozostawione przez sprawców), czytałem zapiski i dzienniki. Tak powstały piosenki, które docelowo mają opowiedzieć historię, ale i zadać kilka pytań...

Nie chcę w żaden sposób usprawiedliwiać czynów szkolnych zabójców, płyta jest opowieścią i zestawem pytań... próbuję też szukać odpowiedzi: dlaczego? czy musiało do tego dojść? czy był sposób by zapobiec tragedii? w jaki sposób młody człowiek staje się zabójcą?

Zapraszam Was gorąco do posłuchania, a jeśli Wam się spodoba - zakupu płyty.

Znajdziecie ją tutaj: blarz.bandcamp.com/album/i-hate-everything

Kolorowych koszmarów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

sprawdź komentarz